LWIP 1.4.1, FreeRTOS, nejde PING

Úterý Říjen 15 19:21:10 CEST 2013

Trosku jsem to prekopal a zmenil options podle stareho projektu a
funguje to OK, jen se ztraci prvni UDP paket co odesilam ze zarizeni,
tak jsem tam pridal jeden "\n" a je to OK. UDP mam mj. na diagnostiku,
kdy to na nastavenou adresu pri startu posila diagnosticke vypisy - proc
se ztrati netusim ale asi ma na to narok.
Ty zdrojaky na HTTP a FTP server fungujici s LWIP nekdo nema? Mam
predstavu, ze by to pracovalo se  soubory z SD karty.
Jinak LAN8710 jako PHY je zda se super, funguje na prvni pokus bez
zavahani uz na 3. designu desky, nevypada narocne. Jen se dost hreje -
asi je na miste vicevrstva deska, jinak ma tak 60 stupnu. A jak je to s
odpory 49.9 ohmu, co jsou na +3V3 z T/RX+/- ? V diskusich kazdy resi,
kde je sehnat, ze to musi byt presne, podle me je to blbost a davam tam
51 ohmu, co mam v supliku, design spoje IMHO rozhodi impedanci o rad vic
nez 2% odporu... Samozrejme to funguje. Spoje k trafu delam co
nejkratsi, co nejvic symetricke a snazim se kompenzovat delku, i kdyz na
dvoustranne desce to stejne asi nebude ideal - co jsem ale koukal na
desky ruznych routeru, nebude to take tak zhave asi.