Synchronizace - DCF77, (GPS, RTC)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Říjen 15 14:56:51 CEST 2013

Na jednom zarizeni cokoli (DCF, GPS, pripojeni k internetu nebo jen presnejsi RTC),
a k tomu vysilac na 433/866 MHz za par korun.
Na druhe strane prijimac toho 433/866 MHz.
Samozrejme pokud je to oboje v jednom neprilis rozsahlem objektu.

PL
  ----- Original Message -----
  From: Luboš Melichar
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, October 15, 2013 2:38 PM
  Subject: Synchronizace - DCF77, (GPS, RTC)

  Zdravím,

  mám dvě zařízení u kterých potřebuju časovou značku,
  nezaleží ani tak na přesnosti absolutní jako spíše na dlouhodobě stejném času na obou zařízeních..

  Jako první nápad byla synchronizace s DCF77,
  koupili jsme něco takového
  http://www.pollin.de/shop/dt/NTQ5OTgxOTk-/Bausaetze_Module/Module/DCF_Empfangsmodul_DCF1.html?gclid=CPG9kdfqm7kCFcdZ3godnUoAJA

  Ale kolega teď píše, že anténa je hodně citlivá a musí být vždy směrovaná na Frankfurt. Signál z modulu dostal, je ale hodně citlivý na cokoliv....počítače, zdroje, wifi, atd

  A protože potřebujeme tu synchronizaci spolehlivě, ptám se zda tomu lze nějak jednoduše pomoct případně máte zkušenosti s jinými moduly...

  Jako další řešení tu mám gps modulky nebo prostě přesné RTC..

  Díky za rady a zkušenosti
  Luboš Melichar