[MECH] Davkovac zrni.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Říjen 15 14:04:55 CEST 2013

Pokud by se to delalo na te 3D tiskarne, tak by to chtelo zvolit nejaky
trochu sofistikovanejsi system nez jen sroub. Vyhoda te tiskarny rozhodne
neni v presnosti vytvoreneho vyrobku, ale v obrovske variabilite.
Navic sroub (zvlast o malem prumeru) by podle me to zrni i dost drtil.

Ja bych to udelal jako nasypnik-dvirka-komora s menitelnym objemem-dvirka.
Dolni drirka zavrena, otevou se horni, z nasypniku se naplni komurka,
zavrou se horni a otevrou se spodni. Menitelna velikost komurky by se
dala udelat dvema tubusy, ktere by se do sebe zasouvaly, a podle hloubky
zasunuti by se menila vyska te komurky.
Dvirka by se dala otevirat a zavirat treba vetsim modelarskym servem nebo
krokacem. Musela by byl zasunovatelna, nikoli padaci.

Cele by se to dalo asi slepit z nejakeho 5mm polystyrenu, dobre se lepi
toluenem, je levny a dobre dostupny. A dobre se opracovava na frezce, takze
by se to dalo udelat pekne nacisto (pokud by se teda chtelo s tim nekomu
malovat v CADu nebo apon v CAMu).

V tom nasypniku pak stredem otacejici se tyc v pricnymi rameny jako
"michadlo", tj. prevenci proti zadrhnuti-se zrni v nasypniku.
A v davkovaci komurce na protejsich stenach LED a fototranzistor jako
detekce naplneni (a alarm pri nenaplneni - doslo zrni).

PL