OT: lepidlo do mrazu

Úterý Říjen 15 13:56:43 CEST 2013

No nevm me se nepodarilo s tavnym lepidlem zaplacnout diru ani pri -10C,
proste lepidlo na povrchu ztuhlo drive nez se dokazalo prichytit k plechu.
Asi to bude chit prakticky test, vrazte tycku lepidla do -25C a pak do nej
trisknete kladivem co to udela.
Methakry se daji koupit i v male , tak muzete udelat testik zda a jak to
ztvrdne v -25C, treba
http://www.uhu.cz/dvouslozkova-lepidla_uhu-plus-multifest