[MECH] Davkovac zrni.

Úterý Říjen 15 13:41:55 CEST 2013

Jelikoz 3D tiskarnu nemam a ani neznam nikoho kdo ji ma je to ciste
akademicka uvaha.
Pri par zachvatech jsme se na 3D tiskarny dival,tedy spis jsem uvazoval o
pridelani tiskove hlavy na portalovou frezu,ale popravde me to moc
nezaujalo, prislo mi to spise jako hracka ktera relativne nakladne vytiskne
neco co se hodi maximalne jako model . Jen dojem z toho co jsem videl
vytistene.
V pripade varianty s rotačním davkovačem jsem uvazoval o odlitku. V
podstate bych to umel odlit jak z plastu tak z mosazi, ale je to pracne a
tudiz i drahe.