Repase akumulatoru do elektrickeho sroubovaku ve Fulgur Battman

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Říjen 15 12:47:40 CEST 2013

Uz jsem to tu psal tusim...nekde v bazaru jsem objevil za cca 500
akuvrtacku Extol (takova oranzova jak pomeranc) - byly k tomu dve
baterky - obe v haji proto to bylo v bazaru
v podstate toto ale 18V:
http://www.extol.cz/naradi/elektro-naradi/aku-naradi/402213/

nechal jsem jednu baterku zrepasovat v roce 2009 ( u kolegy
modelare-baterkare) - ten muj pack ma 18V takze dost baterek vyslo to ze
znamosti na 1000Kc - je tam 15ks Sanyo 1700SCR coz jsou baterky co umi
dat 50A

je to moje nejlepsi akuvrtacka co mam a strci do kapsy vykonem prakticky
cokoliv - tak neni se co divit kdyz ten pack je schopnej dat skoro 1kW -
navic vybirane baterky se nesamovybiji - vydrzi nabite pul roku -
chovaji se jak lionky

jen uz jsem dvakrat pretrhnul tu sestku sroub co zajistuje hlavicku -
povoloval jsem 12mm srouby zatrene vrstvou barvy

takze repase baterie za opravdu kvalitni clanky urcite smysl ma, tu
akuvrtacku bereme na veskere brutalni zalezitosti, protoze zadna jina co
mame v okoli to nezvlada vykonem

Radek Vicek