LWIP 1.4.1, FreeRTOS, nejde PING

Pondělí Říjen 14 21:50:24 CEST 2013

No ono se to zda celkove divne - za chvili to vzdycky spadne - bud do
hard fault nebo to nejak bezi ale nic nedela - takze badani, aspon to
snad lip pochopim... Ten PING chce odeslat zda se korektni paket,
dostane se to az do fce low_level_output, ale asi to nic neodesle
(wireshark nic nezachyti) Data se zdaji OK.

Schvalne, jestli nekdo najde nejakou chybu v souctu nebo tak?

Tohle je ECHO poslane z PC:

A tohle ER tesne pred nacpanim do DMA bufferu:

Je mi jasne, ze bude chyba nekde v napojeni na FreeRTOS nebo v mem
programu, ale zahadou je, proc tohle neodesila (nebo to aspon WS
nezachyti) a behem teto doby normalne chodi TCP/IP (jde vytvorit spojeni
a odpovida mi to na znaky) asi takto:

http://www.hascomp.cz/test/lwip1.png

Pak to po nejake minute spadne.
U te starsi verze fungovalo asi vse OK, aspon to tyden bezelo bez
vypadku az pak kdyz jsem zacal experimentovat s UDP to slo do kytek.