dieselagregát s autostartem - doplnění UPS?

Roman Vostřel vostrel na lit.cz
Pondělí Říjen 14 20:37:48 CEST 2013

Dříve jsme na firmě měli velký agregát z ČKD s lodním motorem co točil
600 otáček, s ním Upsky neměly problém, po tom co se koupil nový
výkonější, si záložáky sem tam pípnou a na pár vteřin se přepnou na
baterie, než regulace otáček zabere. Výkonove při tom běží jenom na 60%,
starý na maximum.