LWIP 1.4.1, FreeRTOS, nejde PING

Ondrej leguanolog na seznam.cz
Pondělí Říjen 14 20:32:29 CEST 2013

Paket - záleží, kde je to odchyceno (v které vrstvě OSI se paket
nachází). A také, jestli je vytvořen jako TRANSPORT nebo jak tam ty typy
jsou (zadává se při volání pbuf_alloc). Nicméně může být klidně OK.

PIng - chápu to správně, že TCP jede a ping ne? To je dost divné - asi
bych se podíval na konfiguraci LWIP. Pokud ale LWIP paket přijme a
vytvoří a odešle odpověď a PC ho nepřijme (myšleno nepřijme ani ve
WireSharku), tak je problém buď ve firewallu nebo má paket špatně
vypočítané CRC (to obvykle počítá MAC, takže asi bude chybně
nakonfigurovaná).

FTP HTTP - se sokety se dá najít nějaká minimální implementace, bez
soketů je to dost bída. Jinak mě funguje LWIP 1.4 stejně jako 1.3.

Ondřej