RE: Nabíječka NiMH AA

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Pondělí Říjen 14 14:09:33 CEST 2013

Jo asi souhlas. Proto jsem koupil IPC-1L která nabíjí max. 700mA a já používám 200mA = cca C/10. AAA články nemám, ale domnívám se, že IPC-1L nastavená na 200mA by jim snad taky tolik neublížila. Ale nabíjecí pulsy asi taky půjdou přes těch 700mA. Uvidíme časem.

Mimochodem minulý týden jsem jásal jak to jednu zničenou sadu baterek obnovilo. S tou druhou už to zdaleka tak slavně nedopadlo a po týdnu formování má cca 1300mAh místo 1600mAh které by měla mít. Je vidět že zázraky dělat nedokáže ale i tak jsem s ní spokojen.

	Martin.