RE: Nabíječka NiMH AA

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Pondělí Říjen 14 13:10:31 CEST 2013

No, nechci se hádat ale já jsem zase kdysi četl, že pulsní nabíjení bateriím prospívá. Údajně se při dlouhodobém nabíjení malými proudy má zhoršovat vnitřní odpor. Trvalé nabíjení vysokými proudy zase snižuje počet cyklů. Pulsní nabíjení by mělo kombinovat výhody (a možná i částečně nevýhody) obou způsobů - jde o kompromis. Samozřejmě nechci tvrdit že je ta informace na 100% pravdivá.

IPC1 je dlouhodobě (i tady) vychvalovaná nabíječka. Nakonec i proto jsem ji koupil. Kdyby ničila baterie patrně by se o tom dříve ři později začalo mluvit a už by vychvalovaná nebyla. Před nákupem jsem ale prošel zpoustu konferencí. O poškozování baterek tam ale není ani slovo. Kritizovaly se tam mnohokrát 3 necnosti. 1 -nepodsvícený displej, 2- občas špatná reakce tlačítek a 3- pokud nabíjená baterie vyteče zateče elektrolit do elektroniky a zničí ji. S vyjímkou těchto výhrad ji všichni chválí.

	Martin.