LWIP 1.4.1, FreeRTOS, nejde PING

Pondělí Říjen 14 13:04:29 CEST 2013

Po roce jsem opet zkusil prejit na novou verzi LWIP 1.4.1, nejak jsem
dokopal sys_arch.c k prelozitelnosti a zda se, ze vse funguje az na
ping... Predtim jsem delal na verzi 1.3.2 a tam funguje OK.
Neresil to jiz nekdo? Jinak TCP i UDP zda se docela funguje...
Jeste by me zajimalo - funkce kolem UDP, tedy hlavne udp_sendto, v jakem
volat kontextu? Vypozoroval jsem, ze to asi neni vubec thread safe, kdyz
bude jedno vlakno Bind vytvaret a druhe zaroven rusit, tak to asi v
pripade prepnuti kontextu nedopadne dobre - nevim, jak jsou na tom
ostatni funkce. Jak to nejlepe pouzivat krome asi bezpecneho odesilani v
callback funkci pro prijem?

A jeste, pokud by mel nekdo tip na osvedcene zdrojaky FTP a HTTP serveru
tak predem diky