Re: Nabíječka NiMH AA

Pondělí Říjen 14 12:13:18 CEST 2013

Mozna jsem to ja spatne pochopil, ale padlo tu, ze pri nastaveni na mensi
proudy nabiji pomalym PWM, tj. misto trvalych treba 200mA pousti chvili
jednotky amper a pak chvili nic, pricemz to "chvili" je dlouho a to je spatne.

Ale treba je problem jinde. Treba to vubec nevadi protoze i v radu vterin to je
OK a bylo by to OK i v radu minut? Anebo je zrovna to pwm z nejakeho duvodu
lepsi nez trvale stejny proud? Anebo na co ci kdy je lepsi pomale vs. rychle
nabijeni? Co hlava to nazor, kdo se v tom ma vyznat :-(

D.O.