STM32F4, ST-Link, OpenOCD - jak na RESET?

nesvacil@posys.cz nesvacil na posys.eu
Neděle Říjen 13 11:59:39 CEST 2013

Na F1 mam v davce openocd parametr -c "reg pc 0x20000132" -c "resume"

Jinak reset s pripojenym JTAG mi na F1 nefunguje, dokonce nefunguje ani watchdog. On mozna nezatahne piny, protoze zde je JTAG ... .
Jirka