Ambient Light Sensor?

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Sobota Říjen 12 15:02:35 CEST 2013

Tak uplne nevim o jakem fototranzistoru mluvite, protoze jak ten Vishaj tak
ten cinsky maji max citlivost na 550nm coz odpovida max citlivosti lidskeho
oka a  hornimu konci zelene.

Fotoodpor, max citlivost fotoodporu je funkci materialu z ktereho je
vyroben, fotoodpory z ZnS ji maji na 340nm, z kreminu na 1100 a treba PbS na
3350nm.
Proc nechci fotoodpor, mechasnicka konstrukce, bezne fotoodpory jsou
keramicka desticka potisknuta polovodicem netodou tlustych vrstev jelikoz to
potrebuji zalit je to problem, odszkouseno, Sice se delaji i fotoodpory v
pouzdru,ale dostupnost, cena. Proto mi fototranzistor prisel jako dobra
volba.

Ten cisnky kus nevypada spatne, nemate s nim nekdo prakticke zkusensit,
datasheet je takovy cinsky
Zajimal by me linearita mezi 0 - 100lux. V kazdem pripade vyzkousim.

Hutta

>Proč to nemá být fotoodpor? Fotoodpory mají největší citlivost ve
viditelném spektru, kdyžto ten fototranzistor v infra.
Anděl
On 12.10.2013 12:54, gatilo wrote:
>   12.10.2013, 12:52:27
>
>   cinan (HPTC3C-44J) u polaku
> http://www.tme.eu/cz/details/hptc3c-44j/fototranzistory/huey-jann-
electronic/#t508b0ef20fbb0433106c317ea21ac121