OT: Nabíječka k testeru IBT-5

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Říjen 12 13:49:11 CEST 2013

Zdravím,
  hmm, o tomhle se člověk bohužel nedozví včas. Pak toho využije nějaký
chytrák, nakupuje je a prodává na Aukru blbcům jako jsem já za cenu více
než dvojnásobnou.
  Ta baterie se hodí, když:
  - Měříte na rozhraní bez napájení, tj. např. některé S0 porty pobočkových
ústředen, některé karty např. na Cisco routerech atd.
  - Chcete využít emulaci NT, kterou tento přístroj má.
  Takže pokud je to prosím možné, podívejte se mi na tu nabíječku, ať alespoň
mohu občas aku dobít a zase se úplně nevybije.
  Děkuji!
    Zdraví Pavel