OT: Nabíječka k testeru IBT-5

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Říjen 12 07:28:40 CEST 2013

Zdravím,
  vím, že řada lidí zde pracovala či dosud pracuje v resortu telekomunikací,
tak se zkusím zeptat.
  Zakoupil jsem (na Aukru) ISDN BRI tester WWG IBT-5. Jeho součástí je
vestavěný akumulátor (2x 1800mAH NiMH). K přístroji nebyla však nabíječka a
byl prodán s tím, že aku je vadný.
  Po rozebrání se mi aku podařilo na vnější nabíječce oživit - nemá sice
už 1800 mAh, ale něco pod 1000, ale na krátkodobý provoz přístroje to stačí.
Otázkou je, čím nahradit tu nabíječku, nehodlám vždy přístroj rozebírat a
nabíjet mimo - navíc ten aku je pájený. Nemá někdo náhodou originál této
nabíječky a nebyl by ochoten mi sdělit základní TTD (orientaci polarity na
konektoru, napětí, jmenovitý proud, zda má proudové omezení atd.). Věřím, že
buď bych něco podobného našel, nebo v nejhorším budu nabíjet lab. zdrojem,
přeci jen je to jen jednou za čas, ale bojím se tam jen tak něco připojit,
abych čerstvě získaný aparát hned neodpálil :-).
  Zdraví Pavel