certifikat z EZU

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Pátek Říjen 11 19:57:54 CEST 2013

Dobrý den,
z EZÚ mi chodí každý měsíc výplatní páska, takže za žádnou cenu nikam
písemě neuveřejním, k čemu ten certifikát je ;-) - ostatně mě to na mé
pozici ani nepřísluší - ale poprosím Vás:
Obraťte se s tímto dotazem na příslušného člověka v EZÚ. Např: pan
Mikulík jmikulik na ezu.cz nebo pan Chudan jchudan na ezu.cz
Viz http://www.ezu.cz/index.php?u=/kontakty/&a=ArticleDisplay

Lukáš Burda