Zasuvka k napajecimu konektoru 3mm / 6,3mm

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Pátek Říjen 11 15:40:41 CEST 2013

Strihani kabelu bude az ta posledni moznost, znate to, original zataveny
konektor je jistota, zvlaste kdyz bezne dostune konitory tohoto typu v CR
jsou spise parodie a pres konktor maji teci 4A.
Zkratka nechci tam davat neco jako
http://www.tme.eu/cz/details/pc-2.1_5.5-14/konektory-dc/#
J.

jsem tak patral, az jsem zapomel na rozmer :-).
no asi ty "exoty" strihnout, a nahradit necim beznym + ustrizene konce
pouzit na prodluzku s puvodnim rozmerem.
tomik.

Tohle jsou 2,5 a 2,1mm ty maji vsude, ja potrebuji stredovy kolik 3mm,
vnejsi primer 6,3,mm

http://www.tipa.eu/cz/konektor-dc25mm-zdirka-kabel/d-84882/
http://www.tipa.eu/cz/konektor-dc21mm-zdirka-kabel/d-84870/
t.