RE: Nabíječka NiMH AA

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Pátek Říjen 11 07:51:12 CEST 2013

Teď jsem koupil toto: http://interlink.tsbohemia.cz/default.asp?cls=stoitems&WebUsrSearch_fulltext-all=IPC-1L . Pokud bys chtěl rychlonabíjení existuje silnější verze IPC-1.

Za velmi rozumnou cenu to umí vše o čem píšeš a ještě diagnostiku článků navíc. Maximální spokojenost. Jen je celkem na 4 člány. Každý článek nabíjí i diagnostikude samostatně. Můžeš do ní dát jakoukoliv kombinaci AA/AAA článků. Třeba i jen jeden článek. Nabíječky na víc článků tam myslím mají taky, ale ty už jsou cenově úplně jinde.

Mimochodem oživila mi články, které už jsem považoval za zničené a chtěl je vyhodit. Tak jsem si řekl že je té nabíječce "předhodím" ať se předvede. A předvedla. Trvalo to týden ale dostala je skoro na plnou kapacitu. Jen jsem čuměl. Tento týden je v ní další sada vadných baterek. Tak jsem zvědav až se vrátím domů a uvidím jak dopadla.

	Martin.