[OT] Svareni, elektrody

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Čtvrtek Říjen 10 20:48:35 CEST 2013

udelal jsem to samy, koupil, vyzkousel a stejnej vysledek :-).
zkousel jsem "on-line" a s lincoln supra hori oblouk uz jen pri
pomysleni :-). ale neni do kouta.
chemweld bez pripravy bida. nehrozi zapaleni oblouku bez poradne upravy
konce elektrody. na sundani strusky je potreba pockat, az opravdu
vychladne.
vysledek je jinak peknej a spoje kde si opravu koutu nemuzu dovolit
super, to si klidne tu pripravu dopreju. dobre predava teplo ...
cena taky vyssi ....
na zaklade teto zkusenosti jsem koupil obyc eb121, a to byla tragedie po
vsech smerech, zapaleni, horeni oblouku atd.
varil jsem gama 1550.
tomik.

Tak jsem testnul ty chemweld 7100 - ale neni to tak ruzove. Delaji
vyborny pevny svar i v koutech. Tam je s rutilkou problem. Ale zapaluji
se dost blbe. Vytvari takovou sklenenou nevodivou strusku a ta se udela
i na spicce elektrody kdyz se to tipne. Zapalit ji znovu je opruz stejny
jako u ciste basickych. Napred to nechce chytit oblouk a pak se to
snadno prilepi.

Chtelo by to invertor s anti-stick-em .

-*
|                          Petr Simek   APS JU