Digi hodiny mateční VEGASPORT

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Říjen 10 19:49:40 CEST 2013

Tak jen kdyby se nekdo chtel kouknout...na netu jsem je totiz nenasel:

http://www.cncnet.info/galery/hodinky/2013-10-09%20Hodiny%20Vegasport/

Je tam 100kHz sutr zapojenej v hradlovem oscilatoru s D100D a jinak
klasika MH5490 a MH74141.

Mimochodem netusite nekdo na co je v tom zdroji ten feritovej hrnicek?

Jinak kvalita pajeni je dost priserna....

RV