3D tiskarna Fabster na Strojirenskem veletrhu

Čtvrtek Říjen 10 13:51:39 CEST 2013

Zas z toho nedelejte vedu, jekly budou tak 20x20, na to se sahne a bude
stejne dira durch ;-) Ja kdyz varil ram na tepelne cerpadlo z podobnych,
tak jsem zadne problemy s kroucenim nemel, chce to chytre postupovat aby
nevznikalo nezadouci pnuti - stejne by nakonec na tom byly funkcni dily
prisroubovany a tam se daji udelat ruzne korekce. Nicmene ty profili at
uz ALUPA - tam se mi moc nelibi, ze je to sesroubovane tak nejak
vinglama asi na bezne matky v drazkach?, nebo prumyslove (tam jsem
momentalne zvedavy na cenu, poslal jsem poptavku do http://www.moas.cz/ )