OT: clo při dovozu z USA

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Čtvrtek Říjen 10 10:50:03 CEST 2013

ja teda neviem, citujem:
(zdroj:
http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/casto-kladene-otazky-k-celnimu-rizeni/casto-kladene-otazky-k-celnimu-rizeni-id33092/#13)

***
12. Co se započítává do celní hodnoty, resp. do základu pro výpočet DPH
při propouštění zboží do režimu volného oběhu celním úřadem?
Do celní hodnoty dováženého zboží, tedy do základu pro výpočet cla, se
započítává:

1.vlastní hodnota zboží,
2.zahraniční náklady na dopravné,
3.případné pojištění, apod.
Do základu pro výpočet DPH se započítává:

1.vlastní hodnota zboží,
2.clo, pokud je vyměřeno,
3.dopravné (úsek po EU) pokud již není součástí cla (celní hodnoty),
4.služba celní deklarace - částka 180 Kč, pokud Vás ČP zastupuje v
celním řízení, a je vyměřováno clo/DPH.
***

lebo SP ma v sume aj postovne, a nezabudnut ani na bod 11 :-) teda
darcek a 45€
Robo