Co na Vianoce detom (aby tam bola elektronika, asi aj nejake spajkovanie, ale zase nie vela, aby ich to neznechutilo)?

Jindroush kubecj na asw.cz
Čtvrtek Říjen 10 10:32:38 CEST 2013

Synator daval dohromady toto:
http://www.tipa.eu/cz/stavebnice-tipa-pt038b-jednoduche-hodiny-s-at89c2051/d-126722/

Porad mam v planu provest neco s tim firmware (napr. udelat z toho
stopky nebo neco podobneho), ale ani nejsem schopen dosahnout vytvoreni
stejneho hexu, a navic ani nemam zadnej programator pro ten Atmel...