3D tiskarna Fabster na Strojirenskem veletrhu

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Čtvrtek Říjen 10 09:17:32 CEST 2013

jen priklad co jsem myslel.
ted jsem si delal stul do dilno_kancelare, tak aby se neprohybal, dal jsem dolu pod desku na vysku jekl 80x30x2mm dlouhy 2m. pruhyb jsem si odskousel nanecisto, ze ok.
pak jsem potreboval nejak chytit desku a privaril jsem na nej 5 x kousek pasoviny a jekl se na 2m prohnul jak luk a to byl na vysku.
musel jsem z druhe strany nasimulovat ty same svary, aby se to srovnalo.
svarec urcite nejsem, ale moc nepekne to prekvapilo ..
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Thursday, October 10, 2013 8:53 AM
To: HW-news
Subject: Re: 3D tiskarna Fabster na Strojirenskem veletrhu

no o porovnani nejde - to je samozrejmost

to co myslel kolega je to, ze az to privarite "na bejka" tak vam to ty svary pretahnou a uz s tim nikdy nic neudelate - ma to takovou silu, ze se to kolikrat dokaze i samo potrhat, pokud nevite jak na to - na druhou stranu kdyz premyslite tak to neni nic, ze byste musel na to mit VS

bejt vama tak to JEN naboduju - pekne stridat protejsi strany - aby se to nepretahovalo - musite varit rychle a svary chladit - treba mokrym hadrem

ten jeden bod vas unese - takze na tu tiskarnu to bude vic nez dost dobre

Radek Vicek