3D tiskarna Fabster na Strojirenskem veletrhu

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 10 01:04:23 CEST 2013

 10.10.2013, 1:01:29

Na reminku obvykle byva nejake oznaceni, podle ktereho se novej kupuje
o dost snaze, nez kdyz mam jen motorek s pastorkem.
Takze i kdyz je reminek s tiskarny kratkej, tak schovat, nebo alespon
ofotit.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz