3D tiskarny - poznatky z veletrhu a konference

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Říjen 9 21:33:39 CEST 2013

Ono hlavne na prumeru trysky tak moc nezalezi. 0.5kou se bezne tisknou cary 0.3, 0.25 a kdyz tomu chcete dat cas a trpelivost, tak to vyladite i na 0.2. Naopak 0.5 se s tim tiskne jen zcela vyjimecne (napriklad uplne prvni vrstva, kterou musite brutalne presytit, aby se dobre chytla na podkladovou desku).

Jakub Serych