nahradni obvod za 100m UTP8

Středa Říjen 9 16:36:28 CEST 2013

100m UTP v krabici a vytáhnout druhý konec? Jakákoliv simulace RLC
obvody bude nejspíš pracnější (=dražší) a nepřesná.
Můj táta vzpomínal jak Němci dělali první osciloskopy, kde se signál
zpožďoval za spouštěcím impulzem. Velká deska, na mosazných šroubkách
pájecí očka a na nich hromada indukčností a kapacit. Pak jim přišel na
fakultu osciloskop z USA. Relativně malá bedna a v ní smotaných snad 20
m koaxu. Parametry o dost lepší :-)
Anděl