Re: OT: prohlížení souboru na FTPodkazem z WWW str nky

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Pondělí Říjen 7 10:12:52 CEST 2013

Super, to je přesně ono. S mojí angličtinou jsem špatně hledal. Funguje to perfektně. Stačí udělat reg soubor a ani uživatel s tím nebude mít problém.

Zaplik.
  ----- Original Message -----
  From: Marek Sembol
  To: HW-news
  Sent: Monday, October 07, 2013 8:36 AM
  Subject: Re: OT: prohlížení souboru na FTPodkazem z WWW str nky

  tak jsem si teda dal tu praci a zeptal se strejdy: how to enable username and password in url link internet explorer
  Hned prvni 3 odkazy vypadaji vsechny relevantne:) Jak jsem psal puvodne - je treba udelat zmenu v registry. Viz treba:
  http://stackoverflow.com/questions/4105623/urls-of-type-http-userpasswordsite-com-in-internet-explorer

  Hezky den,
  Marek