OT: Konverze videa

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Neděle Říjen 6 20:36:20 CEST 2013

Takze zkusil jsem ten VirtualDub (predchozi prispevek), dokonce jsem se
probojoval i pres stazeni video kodeku, ktery mu vyhovoval (ty se kterymi
normalne hraju filmy mu nevoni), ale neporadil jsem si se zvukem - skoda.
Ale avidemux z tohoto prispevku je presne to, co se mi libi. Mohu si vybrat
zda/jak prekodovat video (kde hraje, nechavam "copy"), mohu si vybrat ktere
zvukove stopy jen zkopirovat, ktere (a jak) prekodovat. Dokonce umi (pro ty
prekodovane se to ukazalo nutnosti) upravit hlasitost. Proste 99%
spokojenost.
Jedine co se mi na tom programu nedari zadat mu praci na vice programech do
fronty. Dokumentace neodpovida aktualni verzi (ty polozky uz v menu ani
nejsou - je na to externi programek). Respektive do fronty jsem je
nastrkal, program na zpracovani te frony je vidi, ale misto konverze
napise, ze to (postupne) skoncilo chybou. No nebudu badat a udelam to rucne
postupne, je toho jen par kousku.

Takze jeste jednou diky a ja jdu protacet CPU:)
Marek