OT: Konverze videa

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Neděle Říjen 6 18:58:27 CEST 2013

Pred casem mi udelal dobrou sluzbu SUPER
http://www.erightsoft.com/SUPER.html
Umi toho hodne, ale nastaveni neni tezke. Jen dejte pozor pri stahovani, na strance je spousta linku na vsechno mozne.
Ten spravny je vzdy az dole. Nebo zkuste primo, jestli to pujde:
http://www.erightsoft.com/GetFile.php?SUPERsetup.exe

Vladimir

From: Marek Sembol
Sent: Sunday, October 06, 2013 1:28 PM
To: HW-news
Subject: OT: Konverze videa

Zdravim,
Mam radu filmu (*.avi, *.mkv), ktere sice hraji vsechny na pocitaci, ale na televizi s USB a na DVD s USB maji problemy (nebo nejedou na nekterem zarizeni vubec, nebo treba nejede zvuk pripadne jede jen jeden ze zvukovych kanalu - jazyku). Jedna se samo o nepodporovane kodeky. Hledam proto program pro konverzi, ktery:
-je free
-je pro wokna
-dovoli vice zkukovych streamu (Velmi dulezite, nechci se vzdat zadneho z jazyku, ktery je ve filmu obsazeny)

Co jsem zatim nasel, tak nevyhovelo na nektere z podminek. K tomu mam jeste dodatecnou preferenci:
-je jednoduchy (netouzim po tom ucist se a zkoumat hromady nastaveni, nejsem az takovy fajnsmekr)

Poradi nekdo?
Marek