OT: prohlížení souboru na FTP odkazem z WWW stránky

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Sobota Říjen 5 19:49:15 CEST 2013

Ahoj,

>   no, jako osvěta o MIME typech je to opravdu dobré, ale není mi úplně jasné,
> jak se to má provést, když původní dotaz zněl na přenos souboru přes FTP.
> Oproti HTTP, FTP žádné MIME neumí a o souborech neexistují žádná jiná
> "metadata", tj. to, co by se člověk dozvěděl právě z HTTP headeru. Takže nevím,

	Dostal jsi me, stala za mnou osobice a honila me, ja s toho udelal, za
to pres ftp jde a z prohlizece ne...
	Nicmene za tim zacatkem si stojim, dump provozu WireSharkem obvykle
ukaze co se deje.FTP je stary protokol, jeho analyza je primocara. HTTP
ma uz snahu o nejaka ta zamlzeni, alespon co se tyka autorizace spojeni.
Nemusi se aspon louskat BASE64 kodovani...

Radek (benedikt2hw.cz)