OT: prohlížení souboru na FTP odkazem z WWW stránky

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Říjen 5 13:15:41 CEST 2013

> Ahoj,

> To si myslis ty a mysli si to asi i to Chrome, ale dle meho si to nebude
> myslet IE. V reci Apache a browseru se to jmenuje MIME type. Pokud jsi
> zvedavy o cem to mluvim, asi nejryclejsi bude se na to podivat paket
> analyzatorem doporucuji http://www.wireshark.org/download.html. Jsou pro
> nej i ceske navody, ale v podstate staci zadat do capture option host s
> IP daneho zarizeni a po navzorkovani komunikace s toho pres follow TCP
> stream vypsat odpoved http serveru. A v ni bude uvedeno i MIME podle
> ktereho to prohlizec zpracovava. Neco takoveho:

> [...]

Zdravím,
  no, jako osvěta o MIME typech je to opravdu dobré, ale není mi úplně jasné,
jak se to má provést, když původní dotaz zněl na přenos souboru přes FTP.
Oproti HTTP, FTP žádné MIME neumí a o souborech neexistují žádná jiná
"metadata", tj. to, co by se člověk dozvěděl právě z HTTP headeru. Takže nevím,
zda tato, ač dobře míněná data, bude k nějakému užitku...

Zdraví Pavel