STM32F051 FLASH_ErasePage problem - vyreseno.

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Sobota Říjen 5 11:40:02 CEST 2013

Zdravím,
holt večer už člověka napadají nesmysly. Teď je to už lepší - vypsal
jsem si registry usartu a ejhle - skutečně je v ISR nastaven bit ORE, a
RM tady říká: An interrupt is generated if RXNEIE=1 or EIE = 1 in the
USART_CR1 register. Takže vlastnost, nikoli chyba.
Takže stačilo přidat do obsluhy přerušení
if (status & USART_FLAG_ORE) USART1->ICR |= USART_FLAG_ORE;
a je to v pohodě.
Asi by bylo lepší nastavit v CR3 OVRDIS, ale chodí to, tak to nechám. To
je stejný důvod, proč jsem nepoužil standardní makra - napřed zkoumám co
zapsat a až pak jak. A nakonec to zůstane tak jak bylo a je v tom hokej.
Díky za postrčení.

Mrazík