Konstrukce laboratorniho zdroje

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Sobota Říjen 5 10:59:15 CEST 2013

Tak jsem v rychlosti obrázky nahodil :-) - mělo by to být už ok alespoň u
tohoto příspěvku.

Přesně jak píše wek, došlo k tomu přechodem na jiný redakční systém už pár
let zpátky a nějak nebyl morál to dát u starších příspěvků dopořádku...

http://firma.puhy.cz/laboratorni-zdroj-0-30v0002-3a¨

BTW: nebudu rýpat, ale je pravda, že takto jednoduchý zdroj mi už pár let
stačí úplně na všechno co dělám ... má určitě mouchy, ale zatím od roku
2005 bez závad ...

Honza Půhoný

--
www.puhy.cz
puhy na puhy.cz

Navštivte nás na Facebooku:
http://www.facebook.com/puhy.cz

Následujte nás na Twitteru:
https://twitter.com/puhycz

Náš kanál na YouTube:
http://www.youtube.com/user/puhyeu

Připojení k internetu a VoIP telefonování
http://www.puhy.net