3D printer

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Říjen 4 21:47:12 CEST 2013

Nejake zkusenosti treba tady:
http://www.c-n-c.cz/viewtopic.php?p=120492#p120492

Ten stul z jednostranneho cuprextitu jsem puvodne taky zvazoval. Chtelo by si to s tim
motivem trochu pohrat, aby to topilo rovnomerne.
Ale pak jsem to zavrhnul, protoze to by vyzadovalo nizkonapetove napajeni. A protoze
na to nechci moc cekat, tak to chce aspon 300W. A to uz znamena docela hovadsky
velky zdroj. Proto chci to topeni na 230V.

Sroubovat to nechci, chci mit horni plochu uplne hladkou. Ten muj epoxyd ma napsanou
tepelnou odolnost do 180C. Doufam, ze tak velky tepelny gradient tam nebude, aby
Al plocha mela 100C a odpory mely vic nez nejakych 150C.

Hlavne to chci ale konstrukcne udelat tak, ze to lepidlo by tam v principu snad ani nemuselo
byt. Bude to Al plocha, na ni rozmistene odpory, ktere uz jen svymi vyvody a bocnimi
profily budou drzet distanc. Na to pak nejake 3cm mineralni zateplovaci vlny. Tato vrstva
se stlaci prisroubovanou preklizkovou deskou na nejaky 1cm, takze ty odpory budou
k Al desce tlaceny tou pruznou vlnou. Takze i kdyby to nahodou upadlo, celkem slusny
kontakt by tam stejne zustal.

PL
  ----- Original Message -----
  From: Jaroslav Buchta
  To: HW-news
  Sent: Friday, October 04, 2013 9:21 PM
  Subject: Re: 3D printer

  A netusite jake upravy? Neni to o tom snimani teploty?
  Je zajimave, ze se vsude vyskytuje v podstate jen tenhle typ jako komplet za rozumnou cenu...
  Ta deska asi nebude to prave, kdyz tu ctu ty vykony, zase se mo nejak nezda lepeni odporu epoxydem, i kdyz je teplotne celkem odolny, ale co kdyz deska ma 100 stupnu a na povrchu keramiky muze byt 150, 200, ... kdyz tam vznikne nejaka vule?
  Nebylo by treba lepsi tam prisroubovat MOSFETy TO220? Dovedu si predstavit desku s treba 16x mosfet, merici rezistor v S, operak a spolecne rizeny vykon... (asi by sel i bipolar) Je otazka, jak je pripevnit, na slepe zavity by musela byt docela silna deska. Ale co treba oboustranny cuprextit, z jedne strany medena plocha a z druhe motiv s velkymi plochami a priletovane T v SMD? To jsme ale zas asi u te cervene desky (tam jsou odpory nebo jen medeny motiv? )