3D printer

Pátek Říjen 4 21:21:50 CEST 2013

A netusite jake upravy? Neni to o tom snimani teploty?
Je zajimave, ze se vsude vyskytuje v podstate jen tenhle typ jako
komplet za rozumnou cenu...
Ta deska asi nebude to prave, kdyz tu ctu ty vykony, zase se mo nejak
nezda lepeni odporu epoxydem, i kdyz je teplotne celkem odolny, ale co
kdyz deska ma 100 stupnu a na povrchu keramiky muze byt 150, 200, ...
kdyz tam vznikne nejaka vule?
Nebylo by treba lepsi tam prisroubovat MOSFETy TO220? Dovedu si
predstavit desku s treba 16x mosfet, merici rezistor v S, operak a
spolecne rizeny vykon... (asi by sel i bipolar) Je otazka, jak je
pripevnit, na slepe zavity by musela byt docela silna deska. Ale co
treba oboustranny cuprextit, z jedne strany medena plocha a z druhe
motiv s velkymi plochami a priletovane T v SMD? To jsme ale zas asi u te
cervene desky (tam jsou odpory nebo jen medeny motiv? )