OT:patecni okenko x = y+++++y;

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Říjen 4 17:06:55 CEST 2013

To y + + + y zatial nerozumiem, musim si to pozriet; ale s tym +++++ som si
to pamatal, to je priamo v norme - C99, 6.4#6 EXAMPLE2 The program
fragment x+++++y is parsed as x ++ ++ + y, which violates a constraint on
increment operators, even though the parse x ++ + ++ y might yield a
correct expression.

Parser sa totiz podla 6.4#4 ma snazit najst najdlhsiu sekvenciu znakov,
ktore sa daju vyhodnotit ako "nieco zmysluplne".

Kvoli tomu je aj ten +++y vadny, ma sa to tiez parsovat ako ++ + y.

wek