arm-gcc release

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Pátek Říjen 4 16:54:18 CEST 2013

Ještě jsem si vzpomněl na jiný trik, jak se vyhnout přílišné
optimalizaci. Globální proměnné nadefinovat do zvláštního modulu *.c a v
příslušné hlavičce je pak deklarovat jako extern. Překladač pak nemůže
udělat žádný předpoklad o jejich hodnotách a tak se k nim chová v
podstatě tak, jako by byly volatilní.

Mrazík