OT: Zkusenosti s dorucovanim u TME ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Říjen 4 11:00:48 CEST 2013

 4.10.2013, 10:54:06

Mozne to je, nebo alespon bylo, kdyz jsem od TME bral naposled.
Jednou mi to vezli do garaze na opacnem konci ulice, jindy jsme se
zase setkali u nadjezdu cca 3km od dorucovaci adresi.
Problem nastane, kdyz je balicek v aute, ktere obsluhuje jiny rajon.
A i u dodavkove sluzby jde vyzvednout balicek na centrale.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz