3D printer

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Říjen 4 08:41:07 CEST 2013

Mno, nevidím úplně optimální mít na hodně "živém" kovovém bastlu (kterým bezpochyby RepRap je) pod stolkem tvrdých 230V. Ale každý svého štěstí strůjcem...

Můj stolek se rozehřívá skoro 20 minut, a když ho zapnete ještě před tím než začnete do kompu nahrávat součástku a generovat G-code, vyjde Vám to tak akorát.

Většina nováčků v oblasti RepRapů si myslí, že když si postaví stroj za cca 10kKč, bude to plnohodnotné Plug&Print. Ale tak to opravdu není! RepRap je skutečně velmi zajímavý, ale amatérský bastl, a úspěšné vytisknutí návrhu součástky stojí nemálo času, pokusů, ladění, vzteku z neúspěchů následovaných radostmi z úspěchů ... Nějakých 20 minut na rozehřátí stolku v tom času hraje nicotnou roli.
Tak to jen upřesňuji, aby potenciální stavitelé nebyli nakonec zklamaní ...

Jakub Šerých