RE: STM32 wakeup tlaèítkem

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Čtvrtek Říjen 3 20:33:00 CEST 2013

Zkusím tedy hledat a něco otestovat. Pokud se procesor probudí ze standby (teď je jedno jakým způsobem) znamená to, že se vyvolá reset a před provedením přerušení (např. u toho alarmu) se nejdříve provede celý program od začátku? Nebo jak to přesně funguje? Mám k tomu připojené nějaké periferie (LCD) a ten budu "uspávat" taky (vypínat jeho napájení tranzistorem) tak musím někam dostat jeho inicializace po probuzení...

Děkuji
Michal Grunt

Odesílate: hw-list-bounces na list.hw.cz [hw-list-bounces na list.hw.cz] za uživatele Jan Waclawek [konfera na efton.sk]
Odesláno: 3. října 2013 19:32
To: HW-news
Předmět: RE: STM32 wakeup tlaèítkem

Priznam sa, ze som standby neskusal, ale podla mna sa prerusenie konat
nebude, kedze wakeup zo standby sposobi reset, a tie prerusenia od
externych pinov su, pokial viem, na hranu.

Ale po tom resete by sa dalo to tlacitko otestovat. Teda samozrejme ho
medzicasom mohol dotycny pustit, potom smola...

Lepsia moznost je pouzit wakeup na tamper v RTC, ale pokial viem, to F0
nemaju.

wek