Re: Motor stahování oken

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 3 11:20:12 CEST 2013

 3.10.2013, 11:14:50

V prvnim priblizeni plati, ze ztraty jsou +- umerne proudu a ten zase
krouticimu momentu. Takze pripadne napajeni snizenym napetim, omezi
otacky, coz muze, v pripade kdy ma motor ventilator na spolecne
hridely, situaci jeste zhorsit.
Na vasem miste, bych opravdu radej sehnal motorek ze steracu, ktery je
v prasopecich pomerne dobre odzkousen.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz