Konstrukce laboratorniho zdroje

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Říjen 3 10:55:41 CEST 2013

Ked sa tak pozeram na taketo velke konstrukcie - a nepochybujem, ze je
to konstrukcia premyslena a s perfektnymi parametrami - uvazujem, ci
som sam jediny na svete, komu staci na domace bastlenie jednoduchy
zdroj s LM741 a vykonovym tranzistorom (0-15V/0,6A - pevne obmedzenie
vystupneho prudu) plus par zastrckovych zdrojov s pevnymi napatiami
(5, 12, 24V) :-)