Motor stahování oken

Tomáš Mazouch mazouch na ica.cz
Čtvrtek Říjen 3 10:26:33 CEST 2013

Dne 3.10.2013 09:16, Jiří Majzlík Němeček napsal(a):
> Dobrý den všem,
>
> dostal se mi do ruky pěkný motor s převodovkou ze stahování oken:
>
> http://www.ebay.com/itm/2012-2013-12-13-VOLKSWAGEN-BEETLE-WINDOW-REGULATOR-MOTOR-PASSENGER-RH-OEM-A0475-/251334759739
>

> Chtěl bych s ním točit prasopek, bohužel to ale vypadá, že v sobě má
> řídící logiku a z venku jen tak jednoduše ovládat nepůjde. Než ho
> začnu kuchat, neměl by někdo dokumentaci - alespoň popis konektoru?
>
> Označení je 5C5.959.802.F
>
> Díky, JMN
To mi přijde jako hrozná křeč (něco jako pořízení kabátu ke knoflíku
:-). Navíc ten motorek vypadá jako pěknej chcípák a ta hromádka plastů
se taky nebude moc radovat v bezprostřední blízkosti ohně.

Něco konstruktivního - prasotoč jsem kdysi tvořil a šlo o:
1) motorek stěračů Š120
2) osa, talíř a ložiska šlapátek z kola
3) kloub na 1/2" golu
4) zničený ořech, přivařený na hlavní jehle
5) protější "ložisko" tvořené miskou (rozpůlenou trubkou)

Motorek chce kryt, aby ho nezahřívalo IR z ohně, sám nijak strašně netopil.
V případě selhání lze namontovat torzo šlapátka a točit ručně.
Elementy 3 a 5 umožňují rychlé odklopení mrtvoly z ohně.

   TomM