3D printer

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Říjen 2 22:34:41 CEST 2013

Skoda, ze je ta zehlici plocha tak mala. To by mohl byt skutecne
pouzitelny zaklad. Takhle by se ale na to musela umistit dost
tlusta Al deska, aby se to teplotne srovnalo. A tim by to melo
hodne velkou tepelnou setrvacnost a taky hmotnost.
Ale urcite by to bylo vyuzitelne na jine aplikace, napr. na kontaktni
pajeni pretavenim, nebo pro vyhrivani ruznych lazni.

PL

**********************************

From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 02, 2013 10:14 PM
Subject: Re: 3D printer

A nechcete jedno zanovne vykurovacie teleso original na 230V? Ma sice o nieco vacsi vykon nez potrebujete, tak okolo 1kW, ale to nie je nic co by sa nedalo s pouzitim vhodnej regulacie zvladnut...

Ako bonus je k nemu aj bimetalova pukacka, bimetalovy mechanicky regulovatelny spinac a tepelna poistka... ;-)

To pivo je prichystane, ale grilovat budeme musiet vzhladom na aktualny vyvoj pocasia asi indoor na elektrickom...

wek