3D printer

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Říjen 2 22:21:08 CEST 2013

Pohon toho plastoveho dratu se dela tak, ze motor pres prevod
(ten je soucasti plastove sady) toci hridelkou, ktera by mela byt
ryhovana. Plastovy drat je k te hridelce pritlacovan obvodem
loziska, ktere je tlaceno pruzinou.
Takze je treba zdrsnit tu cast hridelky (nejakych 6mm), ktera
je v kontaktu s plastovym dratem.
Dela se to bud zavitnikem, kdy se otaci hridelkou, kolmo na
ni se tlaci otacejici-se zavitnik, a ten na te hrideli dela drazky.
Ja to asi udelam tak, ze na soustruhu do univerzaly chytnu tu
hridelku, rukou s ni budu po par stupnich otacet a nozem budu
rezat drazky do te hridelky. Delam si takhle ruzne "vyvrtavaky",
kdyz potrebuju v nejakem mekkem materialu (drevo, plast)
udelat nejakou atypickou diru.

PL

********************************

From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 02, 2013 10:07 PM
Subject: Re: 3D printer

U toho extruderu je jeste problem s pohonem ne? Cetl jsem ruzne navody
jak to udelat z M8 sroubu pilnikem a zavitnikem... Popravde radsi bych
to koupil komplet - videl jsem ceny kolem 1800Kc za docela dobre
vypadajici komplety...
A ty plastove dily netreba verejne, kdyz tak se prosim zeptejte a
pripadne mi poslete kontakt ;-)