3D printer

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Říjen 2 22:14:29 CEST 2013

A nechcete jedno zanovne vykurovacie teleso original na 230V? Ma sice o nieco vacsi vykon nez potrebujete, tak okolo 1kW, ale to nie je nic co by sa nedalo s pouzitim vhodnej regulacie zvladnut...

Ako bonus je k nemu aj bimetalova pukacka, bimetalovy mechanicky regulovatelny spinac a tepelna poistka... ;-)

To pivo je prichystane, ale grilovat budeme musiet vzhladom na aktualny vyvoj pocasia asi indoor na elektrickom...

wek