3D printer

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Říjen 2 18:32:44 CEST 2013

Bastleniu sa nevyhnete, ale pri tych hotovych kitoch ho znacne obmedzite.

S tymi tlaciarnami je to tak, ze zaciatocnik si mysli, ze je to vsetko
trivialne, bezproblemove a urobi to lepsie a jednoduchsie (par motorov
a extruder, nic zlozite, ze). Ked sa do toho zahlbi viac, tak zisti,
ze potencialnych problemov, kompromisov a empirickych vysledkov je tam
zakomponovanych dost a tie konstrukcie, ktore vyzeraju ako par
zavitovych tyci pospajanych plastom plus arduino su vlastne celkom
premyslene konstrukcie, ktore nejde velmi zjednodusit.
No a ked clovek toho preskace viac, tak si skor trufne na vlastnu
konstrukciu - ale na tu treba teoreticky rozhlad a aspon trochu
praktickych znalosti.

>>> 10 kKc.